začalo to kolama, vejfukem atd
měl jsem auto...no jo ale na plecháčích...
zrovna já patřim mezi lidi, který dobře vědi, že kola dělaj auto...
a najednou se mi ozval nějakej starší pán, že by pro mě měl sadu sice patnáctipalcovejch kol (chtěl jsem původně 16") ale že těmhle autům slušej.. no a chtěl za ně pakatel, řekl jsem si o fota, slovo dalo slovo a do měsíce jsem už na auto šoupnul MSWéčka, snad nejhezčí 15" kolesa, který sem na autě měl.
sice pavučiny ale s límečkem a nízkym ET (vylezlý kola z blatníků)
ok
kola by byly, ale co nějakej lepší hlasovej projev...je to pouze čtyřválec, takže nějaký poslouchání chrapotu BMW řadového šestiválce se nekoná
shánění a shánění a šup...pěknej chromovanej vejfuk (koncový tlumič s koncovkou) sice dražší ale neznámý výrobce
koncovka: 180 x 90mm mírně zahnutá nahoru (původně jsem chtěl rovnou ale...)
(zvuk jak nějakej osmivál a decentní pobublávání při jízdě bez plynu z kopce)
přitom to nebyl žádnej nesnesytelnej řev (při určitém stylu jízdy to slyšet nebylo skoro vůbec)
narazil jsem na prahy (decentní kroucené) které jsem prostě musel mít = objednávka = dodání a šup na auto...konečně jsem docílil vzhledu jakej jsem si původně představoval
Náhledy fotografií ze složky první bavor po úpravách